مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 13:312018-10-05سياسي

بطحایی: طرح مهارت پایه در 10 درصد مدارس متوسطه اول اجرا می شود


طرح آموزش مهارت های پایه برای هدایت دانش آموزان به سمت یک شغل موثر در سال تحصیلی جدید در 10 درصد مدارس دوره اول متوسطه به اجرا در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد بطحایی در سخنان قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: در این طرح تلاش می شود تا تمامی دانش آموزان دوره اول متوسطه در مدارسی که مشخص شده زیر پوشش قرار گرفته و حداقل یک مهارت پایه را تمرین کنند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین دستگاه اجرایی و مولد سرمایه انسانی کشور و به تعبیر مقام معظم رهبری کانون اساسی برای خلق دنیای آینده نقش مهمی برای رسیدن جامعه به پیشرفت و توسعه داراست و این مهم صرفا از مسیر آموزش و پرورش محقق می شود.

وی با تاکید بر اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آموزش و پرورش دستگاهی سرمایه ای است و نه هزینه ای، ادامه داد: آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته برنامه های خود را بر گرفته از راهکارها و سیاست های سند تحول بنیادین در دو مسیر و از دو منظر طراحی و اجرا کرد.

بطحایی با اشاره به اینکه مسیر اول تحول در مدیریت و نحوه اداره آموزش و پرورش، مهم ترین برنامه حرکت جدی به سمت مدرسه محوری و مرکزیت مدرسه است، اضافه کرد: مدرسه مهم ترین رکن تعلیم و تربیت و کانون اصلی آموزش و پرورش است و به عنوان کانون تربیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: طرح مهارت پایه در 10 درصد مدارس متوسطه اول اجرا می شود

بطحایی: طرح مهارت پایه در 10 درصد مدارس متوسطه اول اجرا می شود