مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 13:262018-10-05سياسي

گردشگران 190 کشور برای ورود به ایران نیاز به ویزا ندارند


با اقدامات انجام شده، گردشگران 190 کشور برای ورود به ایران نیاز به ویزا ندارند و استان ها باید برای جذب گردشگر از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسن قشقاوی صبح امروز در دیدار با شهردار گرگان که به دعوت شهرداری گرگان و با تلاش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در راستای چگونگی تعامل در راستای توسعه گردشگری بین المللی برگزار شد، اظهار کرد: من گرگان و گلستان را به خوبی می شناسم و باورم این است که گرگان و گلستان بهترین جاذبه گردشگری را دارا است.

وی ادامه داد: گرگان و گلستان سمبل ارزشمندی از همبستگی مذهبی و قومی است که می تواند بهترین جاذبه گردشگری و فرهنگی باشد و یک توریست از هر لحاظ می تواند از جاذبه های گرگان و گلستان استفاده کند.

مشاور وزیر امور خارجه تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب ما در دوران فعالیت در وزارت امور خارجه این بوده که 190 کشور دنیا برای حضور در ایران نیاز به ویزا ندارند و با ثبت در سامانه مشخص و دریافت کد رهگیری بلافاصله پس از ورود از طریق مرزهای کشور در کمترین زمان ممکن می توانند وارد کشور شوند و از جاذبه های گردشگری استفاده کنند.

قشقاوی بیان کرد: گرگان و گلستان اگر می خواهد در این زمینه موفق باشد و از این ظرفیت استفاده کند باید بتواند با بهره گیری از تکنولوژی روز و معرفی جاذبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران 190 کشور برای ورود به ایران نیاز به ویزا ندارند

گردشگران 190 کشور برای ورود به ایران نیاز به ویزا ندارند