مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 11:112018-10-05بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تداوم تظاهرات در مرز غزه هشدار داد


در حالی که تعداد شهدا و مجروحان تظاهرات راهپیمایی بازگشت در مرز غزه، هر هفته افزایش می یابد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بازهم درباره برخورد با تظاهرات کنندگان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تهدید جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره سازمان دهی تظاهرات جدید در مرز غزه هشدار داد.

لیبرمن در صفحه شخصی توییتر خود با ادعای اینکه یک ماه گذشته را بدون خشونت در مرز غزه طی کرده اند، نوشت: ماه اول (سال یهودیان) همانطور که برنامه ریزی کرده بودیم، طی شد؛ بدون خشونت آتش افروزانه از سوی شورشیان در مرز غزه .

وی سپس با تقدیر از نظامیان صهیونیست که تظاهرات کنندگان در مرز غزه را به خاک و خون می کشند، به حماس هشدار داد: تعطیلات تمام شده است و سران حماس باید این را در نظر داشته باشند .

این در حالی است که جمعه قبل، نظامیان صهیونیست با شلیک مستقیم گلوله های جنگی به سمت تظاهرات کنندگان فلسطین در مرز غزه، 7 نفر را شهید و بیش از 500 تن را زخمی کرده و به اذعان رسانه های اسراییلی، یکی از خونین ترین روزهای تظاهرات بازگشت را رقم زدند.

(جزییات بیشتر ) راهپیمایی های حق بازگشت به سرزمین های اشغالی از  30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در اعتراض به اقدام دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا در شناسایی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تداوم تظاهرات در مرز غزه هشدار داد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تداوم تظاهرات در مرز غزه هشدار داد