مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-04بين الملل

نگرانی وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی از افزایش تهدیدات تروریستی در افغانستان


وزرای امور خارجه پیمان امنیت جمعی از افزایش تهدیدات تروریستی در مناطق شمالی افغانستان و همجوار با تاجیکستان ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزرای امور خارجه کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی در اظهارات مشترکی که از طرف مجموع عمومی سازمان ملل پذیرفته شد بر افزایش تهدیدات تروریستی در مناطق شمالی افغانستان و همجوار با تاجیکستان ابراز نگرانی کردند.

در این بیانیه آمده است: کشورهای پیمان امنیت جمعی در ارتباط با فعالیت و افزایش صفوف ستیزه جویان داعش و سایر سازمان های تروریستی در افغانستان از جمله در مناطق شمالی این کشور که چالش و تهدیداتی را برای این سازمان ایجاد می کند، جدا نگران هستند.

پیمان امنیت جمعی تلاش ها برای ایجاد اختلافات مذهبی و نژادی در افغانستان را محکوم و با اشاره به افزایش اقدامات تروریستی بخش افغانی داعش در این کشور از کابل خواستار انجام اقدامات قاطع برای خنثی سازی این گروه تروریستی شد.

کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی همچنین از گسترش مناطق کاشت مواد مخدر و رشد این مواد در افغانستان نگران و در این راستا از دولت این کشور انتظار اقدامات فعال تری در زمینه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی از افزایش تهدیدات تروریستی در افغانستان

نگرانی وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی از افزایش تهدیدات تروریستی در افغانستان