مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 10:002018-10-04سياسي

گردشگری باید با دین تقویت و تبلیغ شود


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گردشگری باید با دین تقویت شود و محوریت باید جهان اسلام و گردشگری دینی باشد تا خیر دنیا و آخرت حاصل شود، - گفت: گردشگری با محوریت دینی باید تبلیغ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه صبح پنجشنبه 12 مهر در همایش بین اللملی نخبگان و سفیران فرهنگی در راستای رویداد همدان 2018، ضمن عرض تسلیت شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: 220 بقعه و امامزاده در استان همدان وجود دارد که 60 بقعه جزو شاخص های ملی و استانی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی، گردشگری و فضای سبز همدان چشم هر گردشگری را جذب می کند، افزود: سراب های استان که عمدتا در نهاوند واقع شده انصافا قابل تجربه و بازدید است.

آزادیخواه با بیان اینکه برای رسیدن به امامزاده کوه همدان باید مسیر سرسبزی را طی کرد، ادامه داد: آب، سرسبزی و صورت زیبا سه عامل شاخص در هر منطقه است که ردپای همه این عوامل در همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بوعلی سینا یک عنصر دینی است،گفت: حکیم هزاره ها زمانی که نمی توانست مساله ای را حل کند با نماز گره گشایی می کرد و این نوع تفکر فقط در همدان دیده می شود.

وی با بیان اینکه سبزی و خرمی مسیر همدان تا امامزاده کوه جاده چالوسی به حساب می آید، عنوان کرد: آیت الله بهاری، اخوند ملاعلی و ملاقلی شوندی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری باید با دین تقویت و تبلیغ شود

گردشگری باید با دین تقویت و تبلیغ شود