مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 19:152018-10-03پزشكي

سرطان پستان نخستین سرطان شایع در بانوان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: سرطان پستان نخستین بیماری شایع در میان بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صایینی در همایش آگاه سازی از علائم اولیه سرطان برست در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه، با بیان این که خوشبختانه مهرانه با فعالیت های چشم گیر و قابل توجه در سطح کشور، جایگاه خود را پیدا کرده و به عنوان الگوی ارزشمند ملی و مجموعه پیشرو در آموزش و پیشگیری مطرح است، خدمات دلسوزانه مهرانه در حوزه بهداشت را قابل احترام و ستودنی دانست.

وی با بیان این که تشخیص دیرهنگام سرطان، نتیجه بخش نخواهد بود، با گرامی داشت تلاش های حوزه سلامت کشور به ویژه دهه 60 و اجرای نظام تحول سلامت در دوره اخیر، تصریح کرد: از حاشیه شهر تا داخل شهر، نظام اصلاح شبکه را با محوریت بیماری های غیرواگیر عملیاتی کردیم که در ارتقای سطح سلامت کشور تأثیرگذار بوده است.

صایینی، خطرسنجی بیماری های قلبی عروقی و غربالگری 3 سرطان اعم از سرطان برست، روده بزرگ و دهانه رحم را از گام های بزرگ دانشگاه علوم پزشکی در زنجان برشمرد و افزود: این مهم با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که 42 درصد علت اصلی مرگ در استان زنجان بیماری های قلبی و عروقی است و در این میان سرطان نیز سومین عامل مرگ در استان اعلام شده است، در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان پستان نخستین سرطان شایع در بانوان

سرطان پستان نخستین سرطان شایع در بانوان