مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 15:512018-10-03دانش

یازدهمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی اصفهان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جشنواره ملی حرکت با رویکرد گفتگو محور از 4 آذر ماه به مدت 3 روز به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهندس محمدهادی عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه اصفهان، گفت: دانشگاه های امروز باید دانشگاهی مؤثر بوده و در حل مسائل کشور تأثیرگذار باشند؛ ازاین رو با تقویت بخش بین الملل و دعوت از دانشجویان و اساتید خارجی در راستای توسعه کمی و کیفی جشنواره حرکت گام برداشته ایم.

وی ادامه داد: دو هزار و 720 شرکت کننده از 108 کشور در بخش بین الملل جشنواره ثبت کرده اند که از این تعداد، 64.

9 درصد در مقطع کارشناسی، 22 درصد در مقطع کارشناسی ارشد و 10 درصد در مقطع دکتری هستند، هم چنین پنج سخنران خارجی نیز برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات فناوری اضافه کرد: در راستای تقویت بخش ارتباط صنعت با جامعه، با وزارتخانه ها و سازمان های اصلی در کشور مکاتباتی صورت گرفته و در حال پیگیری برای حضور وزارتخانه دیگر در جشنواره هستیم، هم چنین از 200 شرکتی که اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی اصفهان برگزار می شود

یازدهمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی اصفهان برگزار می شود