مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-03سياسي

برگزاری اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله مرکزی از برگزاری اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج استان در روز 12 مهرماه در مصلی بیت المقدس شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی از آغاز مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 تحت عنوان عاشوراییان خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش با حضور گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس، الزهرا(س)، بسیجیان فعال پایگاه های مقاومت، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به استعداد 20 هزار نفر برگزار می شود.

وی یادآور شد: مرحله نخست این رزمایش  با حضور  19 گردان بیت المقدس و با مشارکت 250 گروه جهادی بسیج سازندگی با هدف ارائه خدمات عام المنفعه در مناطق حاشیه شهرهای استان مرکزی برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه این مرحله از رزمایش همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 12 مهرماه در مصلی بیت المقدس برگزار خواهد شد، گفت: این رزمایش نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است و بار دیگر بسیجیان در سراسر استان با تجمع بزرگ خود اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در استان مرکزی

برگزاری اجتماع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در استان مرکزی