مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 09:532018-10-03اقتصادي

فعالیت های جهادی در اصفهان 2 برابر می شود/ اعطای 30 میلیارد ریال وام ارزان


مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در تیر ماه سال جاری میثاق نامه ای توسط بسیج سازندگی کشور به امضا رسید که بر اساس آن تصمیم به افزایش دو برابری فعالیت های جهادی بسیج استان ها گرفت شد.

- احسان اله رضاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در تیر ماه سال جاری میثاق نامه ای توسط بسیج سازندگی کشور به امضا رسید که بر اساس آن تصمیم به افزایش دو برابری فعالیت های جهادی بسیج استان ها گرفت شد.

وی در همین رابطه افزود: فعالیت ها در تمامی استان ها در بخش های اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی 2 برابر شد و تمام تلاش ها در راستای اهداف تعیین شده صورت گرفت.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ابتدای سال اعزام 350 گروه جهادی به منطق محروم به تصویب رسیده بود که بر اساس میثاق نامه امضا شده این میزان به 800 گروه جهادی افزایش یافت.

رضاپور تصریح کرد: در راستای تصمیمات اخذ شده، خدماتی نظیر خدمات پزشکی، خدمات فرهنگی، تشکیل خانه محرومین، برگزاری کلاس های آموزشی و کلاس های اقتصاد مقاومتی، ساخت حسینیه ها و مساجد و تهیه لوازم التحریر برای محرومین صورت گرفت.

وی در رابطه با میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان گفت: بر اساس بضاعت سازمان بسیج سازندگی در سال جاری، تا کنون بالغ بر 30 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهادی در اصفهان 2 برابر می شود/ اعطای 30 میلیارد ریال وام ارزان

فعالیت های جهادی در اصفهان 2 برابر می شود/ اعطای 30 میلیارد ریال وام ارزان