مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 18:502018-10-02اقتصادي

ناقص الخلقه های لاکچری/احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری سکه و ارز


جزییات دستگیری باند «شادی»، حضور پلیس در مراکز خرید و فروش سکه و ارز، نسل 18 درصد پرندگان شکاری در خطر انقراض، بارش رگبار باران در برخی مناطق کشور، - "جزییات دستگیری باند شادی ، حضور پلیس در مراکز خرید و فروش سکه و ارز، نسل 18 درصد پرندگان شکاری در خطر انقراض، بارش رگبار باران در برخی مناطق کشور، هزینه هایی که دانش آموزان معلول را خانه نشین می کند، تهران دارای 19000 معتاد متجاهر، تسهیلات کمیته امداد به بیماران صعب العلاج و ایدزی ها، ناقص الخلقه های لاکچری، جنجال "SMA" و پاسخ وزارت بهداشت به ابهامات درمان این بیماران و در مورد شهردار جدید فکری نکردیم" از مهم ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت جزییات دستگیری برخی از مخلان اقتصادی را تشریح کرده و از شناسایی و احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری آنلاین سکه و ارز خبر داد.

وی با اشاره به جزییات دستگیری باند طلافروشی شادی که اقدام به کلاهبرداری از بیش از 4000 نفر کرده بود، گفت: طلافروشی به نام شادی از حدود 19 سال پیش در شرق تهران فعال بود.

این طلافروشی طلای شهروندان را از آنها گرفته و سودشان را به شهروندان پرداخت می کرد که در همین راستا نیز تا همین چند ماه تا 30 درصد نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقص الخلقه های لاکچری/احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری سکه و ارز

ناقص الخلقه های لاکچری/احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری سکه و ارز