مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 16:402018-10-02سياسي

تاکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های هفته کتاب


معاون امور فرهنگی و رییس شورای سیاست گذاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت ارائه برنامه های خلاقانه در این دوره از هفته کتاب گفت: - باید تلاش شود برنامه ها نوآورانه و خلاق باشند و از برگزاری برنامه های کم مخاطب و موازی جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دومین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه (10 مهرماه) با حضور محسن جوادی، رییس شورای سیاست گذاری، و اعضای شورا در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محسن جوادی در ابتدای این جلسه با اشاره به تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نوآوری در برنامه ها تاکید کرد: همچنین باید توجه داشته باشیم تا این برنامه ها رنگ دولتی به خود نگیرند و مشارکت مردم و جوانان در این برنامه ها پُررنگ باشد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به قشرهای آسیب پذیر در برنامه های هفته کتاب را ضروری دانست و گفت: افراد و گروه هایی در جامعه وجود دارند که متاسفانه به آن ها کمتر پرداخته می شود.

باید برنامه هایی برای قشرهای آسیبب پذیر مانند معلولان و نابینایان در نظر گرفت تا این گروه ها نیز در هفته کتاب دیده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های هفته کتاب

تاکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های هفته کتاب