مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 11:422018-10-02سياسي

اطلاعیه دفتر ولایتی درباره واکنش رسانه ای به اظهارات اخیر وی


در پی واکنش برخی رسانه ها به اظهارات علی اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر وی اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی واکنش برخی رسانه ها به اظهارات علی اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر وی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:بسمه تعالیدر پی اظهارات آقای دکتر علی اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تجلیل از مقاومت سلحشورانه مردم یمن موجی از واکنش ها بعضا یا از سر دلسوزی و یا از سر غرض ورزی در رسانه ها ایجاد شده است.

برخی این اظهارات را تعریض به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی قلمداد کردند و تلاش کردند چهره ای که بیش از چند دهه از عمر خود را مصروف استحکام جبهه مقاومت در ایران و منطقه کرده است و هم اکنون پرچمدار زنده نگاه داشتن موج بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در منطقه است را در مقابل مردم نشان دهند.

اظهارات ایشان بیش از آن که متوجه مردم ایران عزیزمان باشد متوجه کسانی است که دلباخته مهر و خودباخته قهر سران استکبار جهانی هستند و متأسفانه و شرم آورانه به جای تقویت قدرت مقاومت مردم نسخه سازش را تئوریزه می کنند و با خالی کردن دل مردم تنها راه برون رفت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دفتر ولایتی درباره واکنش رسانه ای به اظهارات اخیر وی

اطلاعیه دفتر ولایتی درباره واکنش رسانه ای به اظهارات اخیر وی