مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 16:352018-10-01دانش

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون کنکور موسسات غیرانتفاعی از فردا


ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون (صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) کنکور سراسری 97 مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از فرداسه شنبه 10 مهرماه 97 آغاز می شود.

- ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون (صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) کنکور سراسری 97 مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از فرداسه شنبه 10 مهرماه 97 آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به درخواست مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1397، مرحله تکمیل ظرفیت برای این موسسات اجرا می شود.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مؤسسات ذیربط (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1397 ثبت نام کرده و یا نکرده اند) می توانند به منظور اطلاع از رشته های تحصیلی و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله به لینک جستجوی عنوان مؤسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.

علاقه مندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 10 مهر تا 30 دی ماه 97 به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون کنکور موسسات غیرانتفاعی از فردا

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون کنکور موسسات غیرانتفاعی از فردا