مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 16:172018-10-01دانش

میلیون ها دلار محصولات تراریخته سالانه وارد کشور می شود


رییس انجمن ایمنی زیستی ایران و دبیر کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری گفت: با وجود رتبه مناسب علمی کشور اما سالانه میلیون ها دلار محصولات تراریخته وارد کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهزاد قره یاضی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه کشاورزی ساری اظهار کرد: کشور ما امروز به برکت وجود رهبری، دانشمندان و جوانان بالاترین رشد علمی جهان را طی 10 سال گذشته داراست.

وی با اعلام اینکه علمی که قدرت و ثروت بیاورد دارای ارزش است، تصریح کرد: اگر علم نباشد، ثروت ممکن است در اثر بی تدبیری کاهش پیدا کند.

رییس انجمن ایمنی زیستی ایران و دبیر کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: اگر رسیدیم به این موضوع  که علم اقتدار می آورد، نتیجه می گیرم که علم مساوی ثروت و قدرت است.

این مسؤول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با توسعه اقتصاد دانش بنیان خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند تنها اقتصاد دانش بنیان می تواند چرخه علم را تکمیل کند.

قره یاضی با اعلام اینکه سال ها پیش در منطقه کرمانشاه و ایلام اصلاح نباتات و اصلاح نژاد دام پایه گذاری شده است، افزود: پیشینه تاریخی ما در این حوزه بسیار غنی است، منکر تلاش های انجام شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها دلار محصولات تراریخته سالانه وارد کشور می شود

میلیون ها دلار محصولات تراریخته سالانه وارد کشور می شود