مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 13:502018-09-30سياسي

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی کازرون بازنگری می شود


معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از بازنگری طرح جامع منطقه ویژه و اصلاح رده های استقرار واحدهای صنعتی شهرستان کازرون با هدف استقرار همه گروه های صنعتی خبر داد و گفت: - این طرح برای همه مناطق ویژه با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، فتحعلی محمد زاده یکشنبه 8 مهر در جریان بازدید از منطقه ویژه اقصادی کازرون با اشاره به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران متولی ایجاد 9 منطقه ویژه اقتصادی در کشور است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی کازرون یکی از مناطق نه گانه این سازمان است که بر اساس مصوبه هیات وزیران و نیز مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است .

وی افزود: هم اینک زیرساخت های اولیه نظیر برق، شبکه توزیع آب، شبکه فاضلاب، خیابان کشی، معابر، آسفالت برخی معابر، تصفیه خانه فاضلاب و فنس کشی در این منطقه انجام شده است .

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اختصاص 10میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها از منابع شهرستانی گفت: امسال دو برابر این میزان اعتبار نیز از منابع استانی و ملی تخصیص خواهد یافت .

محمد زاده اظهار امیدواری کرد: با انجام بازنگری ها در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه به سرعت آماده جذب سرمایه گذار شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی کازرون بازنگری می شود

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی کازرون بازنگری می شود