مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 00:112018-09-29سياسي

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم: مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود


تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد از اینکه متاسفانه صدای دشمنان از درون و توسط عده ای معلوم الحال شنیده می شود، گفت: راه برون رفت از مشکلات مذاکره نبوده و مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی امشب در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در مسجد خاتم الانبیا پردیسان برگزار شد با اشاره به اینکه در عاشورا شاهد آغاز و تولد اراده خداوند هستیم بیان کرد: در عاشورا همه جمال انسانیت به تصویر کشیده شد تا بشریت هدایت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای حادثه تروریستی اهواز نیز درس چگونه زیستن را به ما آموختند بیان کرد: در جامه هر کس اعم از طلبه، کاسب و دانشجو باید نیاز جامعه را شناخته و بر اساس این نیاز به ایفای نقش بپردازد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم نفی استعمار به دست شاگرد مکتب امام صادق(ع) برافراشته شد بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی، ترور مردم بی گناه و فتنه های متعدد شکل گرفت تا این انقلاب به سرانجام نرسد.

وی با اشاره به واقعه تروریستی اهواز بیان کرد: دشمنان به دنبال زهر چشم گرفتن از مردم اهواز بودند در حالی که مردم شناخت خوبی از دشمنان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم: مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم: مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود