مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 16:302018-09-29سياسي

برنامه دانشگاه صنعتی ارومیه برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد


سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص محور های فعالیت این دانشگاه تاکید کرد: با همکاری کارمندان و اساتید دانشگاه و مسئولین استانی دانش محوری، - پژوهش محوری، تربیت محوری برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد از محورهای اصلی فعالیت دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا شیدایی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه با داشتن 3000 دانشجوی فعال می تواند سرچشمه بسیاری تاثیرات مثبت در آذربایجان غربی باشد.

شیدایی در خصوص کمبودهای موجود در دانشگاه صنعتی ارومیه خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل دانشگاه صنعتی ارومیه کمبود فضای فیزیکی است که فضای موجود در دانشگاه با حداقل استانداردها فاصله بسیاری دارد که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و عزم عمومی تمامی مسئولین استانی و کشوری این مشکل رفع شود.

وی با اشاره به اهداف دانشگاه صنعتی ارومیه در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: ارتقا سطح کیفی دانشگاه در زمینه های پژوهشی و آموزشی، افزایش تعداد پروژه های پژوهشی در دانشگاه، ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در میان دانشجویان و اساتید، افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه صنعتی ارومیه، ارتقاء سطح امکانات آزمایشگاه و کارگاه و تاسیس آزمایشگاه و کارگاه های جدید در صورت نیاز و ارتقا نسبت استاد به دانشجو از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه صنعتی ارومیه برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد

برنامه دانشگاه صنعتی ارومیه برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد