مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 15:222018-09-29سياسي

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال 1397 در اسفند ماه


حجت الاسلام و المسلمین خسروی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو خبر داد و گفت: بخش کتبی این آزمون روز پنجشنبه 16 اسفند ماه و بخش شفاهی آزمون 18 تا 24 اسفند ماه سال 97 برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: این آزمون در 4 گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در قالب 12 رشته، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب 2 رشته، سیره و معارف اهل بیت (علیهم السلام) در قالب 3 رشته و آزمون های الکترونیکی با 3 رشته برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها معاونت قرآن و عترت ضمن اشاره به تجربه موفق در برگزاری مشترک آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال 1396 با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و با توجه به اعلام آمادگی دیگر سازمان ها و نهاد های جهت مشارکت در این رویداد بزرگ قرآنی، اظهار داشت: این آزمون در سال جاری با مشارکت پنج دستگاه و سازمان زیربط (معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال 1397 در اسفند ماه

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال 1397 در اسفند ماه