مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 14:182018-09-29بين الملل

رأی الیوم: ترک سالن هنگام سخنرانی نتانیاهو بهترین پاسخ بود


رأی الیوم در گزارشی به بررسی ادعا های ضد ایرانی بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل که دروغ بودن آن بر همگان روشن است، پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اینترنتی رأی الیوم ضمن بی پایه و اساس دانستن ادعا های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کشف انبار هسته ای مخفی در اطراف تهران، این ادعا ها را خزعبلات بنیامین نتانیاهو توصیف کرد.

روزنامه اینترنتی رأی الیوم در یادداشتی نوشت: بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مانند معلم مدرسه ورقه ای در دست گرفت و کوشید همه دنیا را باخبر کند که آنچه در تصویر می بینند انبار مخفی مواد هسته ای در تهران است که ایران آن را از جهانیان مخفی کرده و احتمالا حاوی 300 تن مواد مرتبط با فعالیت هسته ای است.

علاوه بر این، نتانیاهو با اعتماد کامل تأکید کرد هرچه ایران مخفی کند او پیدا خواهد کرد و از دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست فورا بازرسانی را برای بازدید از آن مکان اعزام کند و خطاب به ایرانی ها گفت: شما قول دادید بازرسان در هر زمان به هر مکانی که بخواهند بروند.

چرا آن ها فورا به این مکان نمی روند؟بیشتر بخوانید: تکرار نمایش مضحک نتانیاهو علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل+فیلموی در ادامه با تأکید بر این ادعا که کشف این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: ترک سالن هنگام سخنرانی نتانیاهو بهترین پاسخ بود

رأی الیوم: ترک سالن هنگام سخنرانی نتانیاهو بهترین پاسخ بود