مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 13:052018-09-29پزشكي

میانسالان بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: میانسالان یکی از گروه های دارای بیشترین جمعیت سنی هستند به طوری که بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل داده و به طور مداوم جمعیت آنان در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزام بیدارپور در کارگاه دو روزه منطقه ای توانمندسازی و مهارت آموزی سلامت میانسالان که به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه میانسالان یکی از گروه های سنی مهم، فعال و دارای نقش مولد اقتصادی هستند و به همین سبب سایر گروه های سنی در خانواده و جامعه به آنان وابسته اند.

وی بیان کرد: میانسالان یکی از گروه های دارای بیشترین جمعیت سنی هستند به طوری که بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل داده و به طور مداوم جمعیت آنان در حال افزایش است .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بیان اینکه تامین سلامت میانسالان بسیار ضروری است، افزود: میانسالان محور سلامت خانواده بوده و مرگ و میر، ناتوانی و رفتارهای آنها همه ابعاد سلامت خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و خطرات تهدید کننده سلامتی آنان بر سلامت سایر گروه های سنی در خانواده موثر است.

وی گفت: برنامه سلامت میانسالان که در معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال اجرا است استراتژی های مهمی دارد که تعدادی از آنها شامل شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانسالان بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند

میانسالان بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند