مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 11:002018-09-29سياسي

پشت پرده های سیاسی اصرار برخی نمایندگان را به صورت شفاف توضیح دهید


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز در نامه های جداگانه ای به نمایندگان مردم این استان اعلام کردند: پشت پرده های سیاسی اصرار برخی نمایندگان را به صورت شفاف توضیح دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز در نامه های جداگانه ای به محمدجواد کلیوند، محمود بهمنی و عزیز اکبریان نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، خواهان عدم رای نمایندگان خود به تصویب fatf در مجلس شورای اسلامی شدند.

در متن این نامه آمده است: مسئله همکاری ایران با گروه اقدام ویژه مالی موسوم به FATF، مدتی است در فضای رسانه ای و نخبگانی مورد ارزیابی گروه های مختلف قرار گرفته است.

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از همان ابتدا، با توجه به اهمیت این موضوع تحقیقات گسترده خود را آغاز نمود و نتایج آن برای این تشکل دانشجویی محرز شده است بر این اساس با توجه به احتمال بررسی مجدد مسئله پیوستن کشورمان به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم موسوم به CFT ذکر نکات ذیل را لازم می دانیم: اولا مشخص شده است که سازمان بین الدولی FATF اساسا کارکرد واقعی ندارد.

آیا اگر کشور ما به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم خواهان دریافت اطلاعات مالی گروهک های تروریستی، چون الاحوازیه و یا داعش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده های سیاسی اصرار برخی نمایندگان را به صورت شفاف توضیح دهید

پشت پرده های سیاسی اصرار برخی نمایندگان را به صورت شفاف توضیح دهید