مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 10:172018-09-29سياسي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دعوت شد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور نامه ای از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد محزونی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

متن این دعوت نامه به شرح ذیل است: جناب آقای آذری جهرمی با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع) و با احترام، حضور شما در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را گرامی می داریم.

حضور در دانشگاه علوم پزشکی با عنوان توسعه پایدار شهری شاید کمی مرتبط و مناسب به نظر نیاید.

در شرایطی که رهبرمعظم انقلاب بر کاهش همایش های تزیینی و تشریفاتی و اقدام عملی مسئولان تاکید دارند و ریاست محترم جمهموری هم نیز در دیدار اخیر خود با کارگزاران دولتی بر لزوم کاهش سفر های خارجی بی مورد و کاهش مراسمات و همایش های مسئولان دولتی تاکید داشتند، برگزاری چنین همایشاتی با موضوع، مخاطب و مکان کاملاَ غیر مرتبط (چه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک محیط و نه محل اجلاسیه) چیزی جز اسراف هزینه ها و هدر رفت منابع در این شرایط نا مناسب اقتصادی ندارد.

اگرچه عده ای از کارمندان تحت نظر وزارت ارتباطات با حضور در این جلسه تنوانستند گوشه ای از دغدغه ها و مطالبات خود را به گوش جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دعوت شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دعوت شد