مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 10:172018-09-29سياسي

نگاهی به کتاب «یادت باشد» زندگی شهید دهه هفتادی که مدافع حرم شد


«یک شب نزدیکی های اذان صبح خواب دیدم که حمید گفت: «خانوم خیلی دلم برات تنگ شده، پاشو بیا مزار» معمولاً عصر ها به سر مزارش می رفتم، ولی آن روز صبح از خواب که بیدار شدم راهی گلزار شدم، - نگاهی به کتاب یادت باشد زندگی شهید دهه هفتادی که مدافع حرم شد یک شب نزدیکی های اذان صبح خواب دیدم که حمید گفت: خانوم خیلی دلم برات تنگ شده، پاشو بیا مزار معمولاً عصر ها به سر مزارش می رفتم، ولی آن روز صبح از خواب که بیدار شدم راهی گلزار شدم، همین که نشستم و گل ها را روی سنگ مزار گذاشتم دختری آمد و با گریه من را بغل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند ماه قبل در شبکه های اجتماعی بریده صحبت های همسر شهیدی در شبکه های مجازی دست به دست می شد درباره قول و قرار های همسری با شوهرش که داشت به سوریه می رفت.

مرد می گفت: من جلوی دوستانم خجالت می کشم به تو بگویم دوستت دارم و قرار شد رمزی بگذارند با عنوان یادت باشد به نشانه اینکه دوستت دارم و حالا این کتاب به چاپ های متعددی رسیده است و همگان می دانند آن شهید خجالتی حمید سیاهکلی بود و اهل قزوین که نخستین مدافع حرم شهرش هم شد.

یک شب نزدیکی های اذان صبح خواب دیدم که حمید گفت: خانوم خیلی دلم برات تنگ شده، پاشو بیا مزار معمولاً عصر ها به سر مزارش می رفتم، ولی آن روز صبح از خواب که بیدار شدم راهی گلزار شدم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب «یادت باشد» زندگی شهید دهه هفتادی که مدافع حرم شد

نگاهی به کتاب «یادت باشد» زندگی شهید دهه هفتادی که مدافع حرم شد