مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 09:502018-09-29سياسي

پایان تدوین سند آمایش استان تهران/ آغاز روند تصویب سند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پایان تدوین سند آمایش استان تهران خبر داد و افزود: مدیران استان این سند را امروز بررسی و در صورت تایید و رای مدیران، - تصویب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ترکی در جمع خبرنگاران از نهایی شدن سند آمایش استان تهران خبر داد و گفت: در دومین جلسه کارگروه آمایش استان تهران، فصول نهایی ( 7 و 8) سند آمایش تشریح و مقرر شد تا زمان بررسی سند در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، تمام مدیران کل دستگاه های اجرایی سند را مطالعه کنند.

وی افزود: بعد از سال 1350 که آغاز تفکر آمایشی در برنامه های عمرانی کشور بوده، سند آمایش در حال متولد شدن است.

ترکی با بیان اینکه چشم انداز سند آمایش استان تهران 20 ساله است، اظهار کرد: گام اول آمایش 5 ساله و اجرای آن از سال 98 همگام و متقارن با اجرای برنامه ششم توسعه استان تهران است و از این نظر اتفاق بسیار خوبی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: سند آمایش روز شنبه در صحن شورای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی و در صورت تایید و رای مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو شورا تصویب می شود، پس از آن در تاریخ 16 مهر به سازمان برنامه و بودجه کشور و در نهایت شورای عالی آمایش سرزمینی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تدوین سند آمایش استان تهران/ آغاز روند تصویب سند

پایان تدوین سند آمایش استان تهران/ آغاز روند تصویب سند