مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 05:062018-09-29دانش

پشت پرده ماجرای تخریب خانه های ده ونک چیست؟/ رییس دانشگاه الزهرا(س) پاسخ می دهد


پس از حاشیه های فراوان تخلیه و تخریب 13 هزار مترمربع زمین های اطراف دانشگاه الزهرا (س)، مسئولان ارشد این دانشگاه با ارائه مستندات، حقایق تازه ای از این مسئله را آشکار کردند.

- پشت پرده ماجرای تخریب خانه های ده ونک چیست؟/ رییس دانشگاه الزهرا(س) پاسخ می دهد پس از حاشیه های فراوان تخلیه و تخریب 13 هزار مترمربع زمین های اطراف دانشگاه الزهرا (س)، مسئولان ارشد این دانشگاه با ارائه مستندات، حقایق تازه ای از این مسئله را آشکار کردند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- محیا معصومی؛ ماجرا از روز های پایانی مردادماه شروع شد، ماجرای تخریب و تخلیه املاک محله ده ونک از سوی دانشگاه الزهرا (س) که به اعتقاد عده ای باعث بی خانمانی خانواده های متعددی شده است.

طی دو ماه اخیر اخبار و حواشی زیادی درباره این موضوع در بین رسانه های مجازی و حقیقی پیچید و هرکس به نوعی تعبیرات کارشناسی خود را به دیگران القا کرد.

البته در این میان مسئولان دانشگاهی هم با تکاپوی خاصی مواجه بودند، آنچنان که باید اقدامات زیادی از اجرای روند تخریب زمین ها تا مدیریت اخبار مطرح شده در فضای مجازی را انجام می دادند، چرا که گاه عده ای به دادخواهی و طرفداری از ساکنان زمین ها، مطالب و ادعا هایی را علیه دانشگاه و عده ای دیگر ضمن صحبت با کارشناسان و مسئولان، مباحث مبهمی را در این باره ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ماجرای تخریب خانه های ده ونک چیست؟/ رییس دانشگاه الزهرا(س) پاسخ می دهد

پشت پرده ماجرای تخریب خانه های ده ونک چیست؟/ رییس دانشگاه الزهرا(س) پاسخ می دهد