مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 22:462018-09-28سياسي

از «شبکه ملی اطلاعات» سوءبرداشت شد و آن را «اینترنت ملی» نامیدند!


یک عضو شورایعالی فضای مجازی ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در این فضا برای جلوگیری از فساد، سوءبرداشت صورت گرفته از «پروژه شبکه ملی اطلاعات» و معرفی آن به «اینترنت ملی» را خسارت بار خواند.

- از شبکه ملی اطلاعات سوءبرداشت شد و آن را اینترنت ملی نامیدند! یک عضو شورایعالی فضای مجازی ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در این فضا برای جلوگیری از فساد، سوءبرداشت صورت گرفته از پروژه شبکه ملی اطلاعات و معرفی آن به اینترنت ملی را خسارت بار خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی کتاب فلسفه فضای مجازی با حضور سید سعیدرضا عاملی مولف کتاب، احسان شاه قاسمی و حمیده مولایی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد.

سید سعیدرضا عاملی، رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در این نشست با طرح این سوال که آیا ذات متفاوتی در فضای مجازی در مقایسه با فضای واقعی وجود دارد، گفت: اگر به این سوال پاسخ مثبت دهیم، باید بگوییم دو فلسفه متفاوت داریم؛ یکی معطوف به فضای واقعی و دیگر معطوف به فضای مجازی.

اما باید در نظر داشت که همه این عوالم در جهان هستی اند و ما نمی توانیم فضای مجازی را از کره زمین خارج کنیم، اما از یک منظر این دو عالم واقعی و مجازی از هم جدا هستند بدین معنی که ماهیت فضای فیزیکی و مجازی با هم متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «شبکه ملی اطلاعات» سوءبرداشت شد و آن را «اینترنت ملی» نامیدند!

از «شبکه ملی اطلاعات» سوءبرداشت شد و آن را «اینترنت ملی» نامیدند!