مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 16:162018-09-28اقتصادي

«طرح تخفیف» در بازار های میوه و تره بار محله های ضعیف تهران


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تهیه و تدوین طرح تخفیف در بازارهای میوه و تره بار مناطق کم برخوردار خبر داد.

- طرح تخفیف در بازار های میوه و تره بار محله های ضعیف تهران مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تهیه و تدوین طرح تخفیف در بازارهای میوه و تره بار مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین رحیمی افزود: این طرح از مدت ها قبل تهیه و تدوین شده است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت معیشتی مردم، آن را با انجام اصلاحاتی در قالب لایحه برای تقدیم به شورای اسلامی شهر تهران آماده کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه آقای حبیب زاده، نماینده محترم شورای اسلامی شهر تهران و عضو ناظر شورا در سازمان مدیریت میادین، موافقت اولیه خود را با این طرح اعلام کرده است، اظهار کرد: با ارائه تخفیف ویژه به مردم ساکن در مناطق کم برخوردار، شرایطی فراهم می شود تا شهروندان این مناطق با وجود کاهش قدرت خرید، از امکان تهیه محصولات مورد نیاز خود برخوردار باشند.

رحیمی با بیان اینکه در این طرح، بهره برداران فراموش نشده اند و تلاش کرده ایم تا با ارائه تسهیلات به آنان، تخفیفات ویژه ای در قیمت های مصوب محصولات مختلف، برای شهروندان در نظر گرفته شود، تصریح کرد: مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح تخفیف» در بازار های میوه و تره بار محله های ضعیف تهران

«طرح تخفیف» در بازار های میوه و تره بار محله های ضعیف تهران