مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 13:352018-09-28اقتصادي

کف و سقف قیمت سکه و طلا در هفته گذشته


کمترین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در هفته گذشته چهار میلیون و 550 هزار تومان و بیش ترین قیمت آن پنج میلیون و 400 هزار تومان بود.

هم چنین طلای 18 عیار کف 402 هزار تومانی و سقف 545 هزار تومانی قیمت را تجربه کرد.

- محمد کشتی آرای - عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر - در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به وضعیت قیمت سکه و طلا طی هفته گذشته، اظهار کرد: در طول هفته گذشته قیمت جهانی طلا، چهار دلار نوسان داشت و این بازه قیمتی نمی توانست تاثیر عمده ای برروی قیمت ها در بازار داشته باشد، اما همان گونه که مطلع هستید اتفاقات جدیدی رخ داد که تاکنون در اقتصاد کشور بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: افزایش شدید قیمت که در مقطع زمانی کوتاهی تا 20 هزار تومان پیش رفت، التهاب بسیاری در قیمت ها ایجاد کرد و همین مساله موجب شد تا قیمت طلا و سکه افزایش یابد و بسیاری از فعالان اقتصادی در این حوزه دست از فروش بکشند.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با بیان این که برای اولین بار در هفته گذشته قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بالای پنج میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافت و هر گرم طلای 18 عیار نیز قیمتی معادل 550 هزار تومان را تجربه کرد، گفت: اتفاقات رخداده موجب شد تا شاهد ثبت قیمت های استثنایی طلا و سکه در طول هفته گذشته باشیم و تا پایان روز چهارشنبه نیز این افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف و سقف قیمت سکه و طلا در هفته گذشته

کف و سقف قیمت سکه و طلا در هفته گذشته