مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 10:352018-09-28فرهنگي

برپایی مراسم تشیع یدالله صمدی


مراسم تشییع پیکر زنده یاد یدالله صمدی با خواندن نماز میت برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح جمعه ششم مهرماه جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در خانه سینما جمع شدند تا پیکر همکار قدیمی خود و کارگردان باسابقه سینمای ایران، یدالله صمدی را به سمت آرامگاه ابدی اش بدرقه کنند.

پیکر مرحوم صمدی که در سال های اخیر سریال شوق پرواز را برای تلویزیون ساخته بود و مورد استقبال هم قرار گرفته بود، در حالی برای تشییع به خانه سینما رسید که در میان جمع زیادی از مردمی که در خیابان سمنان ایستاده بودند روی دوش آن ها و همکارانش به حیاط خانه سینما رسید و ابتدا با توجه به حضور جمعیت نماز میت توسط حجت الاسلام دعایی قرائت شد.

فاطمه معتمدآریا، بابک کریمی، همایون اسعدیان، محسن امیریوسفی، مصطفی کیایی، فرشته طائرپور، مهدی میامی، فریده سپاه منصور، فرهاد توحیدی، هنگامه قاضیانی، خسرو احمدی، منوچهر شاهسواری، کامران ملکی،بهروز شعیبی، امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش، محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، محمد مهدی عسگرپور و جعفری جلوه از جمله هنرمندان و مسوولان حاضر در این مراسم هستند.

مراسم که اجرای آن را کامران ملکی برعهده دارد، با نواختن موسیقی و آوازی به زبان ترکی ادامه پیدا کرد و بعد ستاره اسکندری با صدایی بغض آلود و خطاب قراردادن یدالله صمدی متن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم تشیع یدالله صمدی

برپایی مراسم تشیع یدالله صمدی