مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1397 ساعت 11:102018-09-27دانش

پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش 1500 دانشجوی ورودی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو 60 درصد را دختران و 40 درصد را پسران شکل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آقازاده در خصوص برنامه ستاد استقبال این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید کار خود را از ابتدای مهر ماه جاری آغاز کرده است و مطالب مربوط به معرفی دانشگاه، معاونت ها، مدیران گروه و فعالیت های تشکلی دانشجویان در ستاد استقبال به دانشجویان و خانواده های آن ها ارائه می شود.

وی افزود: دانشجویان در ستاد استقبال با فعالیت های دانشجویی مانند فعالیت‎های فرهنگی، هنری، ورزشی، مشاوره، تشکلی، صنفی و .

آشنا می شوند و اساتید راهنما نیز با حضور در محل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تلاش دارند تا سئوالات آموزشی این دانشجویان را برطرف کنند.

آقازاده اضافه کرد: کانون های فرهنگی، تشکل های اسلامی، انجمن های علمی، شوراهای صنفی، نشریات دانشجویی و واحد مشاوره همتایاران دانشگاه هر کدام در این ستاد دارای غرفه ای برای معرفی خود به دانشجویان و جذب آن ها هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیان کرد: در مراسم روتینی که تحت عنوان جشن ورودی های جدید هر ساله در دانشگاه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز