مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1397 ساعت 10:262018-09-27بين الملل

تروریست های پایگاه نظامی آمریکا در «التنف» به شمال سوریه منتقل می شوند


گفته می شود، توافقی بین روسیه و آمریکا حاصل شده که بر اساس آن قرار است افراد مسلح حاضر در منطقه «التنف» سوریه در صورت عدم پذیرش مصالحه با دمشق به منطقه «جرابلس» در استان حلب انتقال یابند.

- تروریست های پایگاه نظامی آمریکا در التنف به شمال سوریه منتقل می شوند گفته می شود، توافقی بین روسیه و آمریکا حاصل شده که بر اساس آن قرار است افراد مسلح حاضر در منطقه التنف سوریه در صورت عدم پذیرش مصالحه با دمشق به منطقه جرابلس در استان حلب انتقال یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) خبرهایی درباره توافق بین روسیه و آمریکا بر سر وضعیت مناطق شرق سوریه اعلام شد.

خبرگزاری اسپوتنیک امروز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این توافق بر سر سرنوشت آوارگان اردوگاه الرکبان و افراد مسلح (تروریستهای) حاضر در پایگاه نظامی آمریکا در منطقه التنف است که نیروهای اشغالگر آمریکایی در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق ایجاد کردند.

این منابع اعلام کردند که روزهای اندک آتی شاهد آغاز اجرای عملی توافقی خواهد بود که اخیرا بین مرکز مصالحه روسیه در سوریه و نیروهای آمریکایی [حاضر] در پایگاه التنف حاصل شده است؛ [توافقی] که شباهت زیادی به توافقهای مصالحه دارد که در غوطه شرقی، درعا و قنیطره حاصل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست های پایگاه نظامی آمریکا در «التنف» به شمال سوریه منتقل می شوند

تروریست های پایگاه نظامی آمریکا در «التنف» به شمال سوریه منتقل می شوند