مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 21:262018-09-26سياسي

آب و اشتغال اولویت های اصلی در خراسان جنوبی


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سال جاری در خراسان جنوبی را آب و اشتغال عنوان کرد و گفت: باید کار بیشتری انجام دهیم.

- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد آب و اشتغال اولویت های اصلی در خراسان جنوبی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سال جاری در خراسان جنوبی را آب و اشتغال عنوان کرد و گفت: باید کار بیشتری انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ضیاءالدین حزنی صبح امروز در آیین افتتاح 65 پروژه عمرانی عام المنفعه و محرومیت زدا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: حدود 75 درصد از پروژه های محرومیت زدایی کوچک و زودبازده، عام المنفعه و فاقد پیچیدگی فنی و اعتباری هستند که توسط ساکنان بومی قابل اجرا است.

لزوم پرهیز از نگاه انتفاعی در پروژه ها وی بیان داشت: استحکام در ساخت و سازها، توجه به کیفیت، اقتصادی بودن و پرهیز از نگاه انتفاعی در اجرای پروژه ها مورد توجه قرار می گیرد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با اعلام اینکه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از ابتدای فعالیت خود در خراسان جنوبی یک هزار و 121 پروژه را با اعتبار 21 میلیارد و 766 میلیون تومان اجرا کرده است، بیان داشت: از این میزان اعتبار 15 میلیارد و 902 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و اشتغال اولویت های اصلی در خراسان جنوبی

آب و اشتغال اولویت های اصلی در خراسان جنوبی