مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 18:102018-09-26اقتصادي

تا وقتی قاچاق ریشه کن نشود، واحدهای تولیدی نمی توانند رقابت کنند


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: اصل کار مبارزه با قاچاق این است که کالای قاچاق در کشور ریشه کن شود، در غیر این صورت صنایع و واحدهای تولیدی ما نمی توانند به رقابت بپردازند و توسعه ای در صنعت رخ نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فتح الله حقیقی در جلسه امروز کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی افزود: دیروز دنیا شاهد دو گفتمان در سازمان ملل بود، یکی گفتمان اضطراب، کینه توزی، تهدید و دروغ بود و دیگری گفتمان صلح، تدبیر، امید، تعامل، قانون مداری و شجاعت که توسط نماینده عالی ملت ما صورت گرفت .

وی گفت: با توجه به وجود 589 پرونده کمتر از 10 میلیون تومان، 66 پرونده از 10 تا 100 میلیون تومان و 49 پرونده بالاتر از 100 میلیون تومان در استان، کیفیت در صدور حکم نکته مهمی است که باید به آن توجه شود و اولویت به پرونده های بالای 100 میلیون اختصاص داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی اشاره ای نیز به سامانه جامع انبارها کرد و گفت: یکی از کارهای بسیار بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص شفاف سازی حوزه اقتصاد همین کار است چرا که این کار باعث می شود همه چیز در حوزه توزیع کالا، بازرگانی و اقتصاد در این سامانه ثبت شود که باعث ایجاد شفافیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا وقتی قاچاق ریشه کن نشود، واحدهای تولیدی نمی توانند رقابت کنند

تا وقتی قاچاق ریشه کن نشود، واحدهای تولیدی نمی توانند رقابت کنند