مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 17:252018-09-26بين الملل

پکن: ادامه اجرای برجام اعتبار سازمان ملل را حفظ می کند


ادامه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک اعتبار سازمان ملل را حفظ و صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه را تضمین می کند.

- وزارت امورخارجه چین تاکید کرد: ادامه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک اعتبار سازمان ملل را حفظ و صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه را تضمین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گنگ شوآنگ سخنگوی وزارت امورخارجه چین روز چهارشنبه (امروز) در یک نشست خبری تاکید کرد که ادامه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) موجب حفظ اعتبار سازمان ملل و همچنین تضمین صلح و ثبات در خاورمیانه می شود.

وی گفت: ما با ادامه اجرای برجام درخصوص برنامه هسته ای ایران، اعتبار سازمان ملل و شورای امنیت، اهمیت توافقات بین المللی، چند جانبه گرایی، اصول بنیادین حقوق بین الملل، رژیم عدم اشاعه و به علاوه صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه می شود.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که وزیران امورخارجه ایران و گروه 1+4 به ریاست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد سه شنبه در نیویورک با یکدیگر دیدار و برای ایجاد سازوکاری ویژه برای حفظ کانال های پرداخت پول به ایران در جهت حفظ تجارت با این کشور توافق کردند.

وزرای امورخارجه این کشورها در بیانیه مشترک خود پس از پایان این نشست، اظهار تاسف عمیق خود را نسبت به خروج آمریکا از برجام اعلام داشته و در یک مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: ادامه اجرای برجام اعتبار سازمان ملل را حفظ می کند

پکن: ادامه اجرای برجام اعتبار سازمان ملل را حفظ می کند