مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 17:162018-09-26اقتصادي

در گفت وگو با فارس قیمت ویزای اربعین حسینی 97 اعلام شد


مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت قیمت نهایی ویزای اربعین حسینی 97 را اعلام کرد.

- مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به هزینه ویزای اربعین امسال، گفت: امسال به دلیل نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن قیمت دلار هزینه سفر به عتبات افزایش یافت و با وجود تلاش های ما برای لغو روادید اربعین، طرف عراقی با این امر موافقت نکرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال دلار از مبادلات ارزی ایران و عراق حذف شده است، گفت: برای نخستین بار هزینه ویزای اربعین بر اساس یورو یا دینار محاسبه می شود که البته زائران باید مبلغ نهایی را به ریال پرداخت کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت به قیمت نهایی ویزای اربعین اشاره و خاطر نشان کرد: معادل 41 دلاری که باید برای صدور ویزای اربعین پرداخت شود، تبدیل به قیمت دینار عراق شده و زائران اربعین معادل ریالی آن را پرداخت می کنند که قیمت ویزای اربعین حسینی با احتساب پوشش بیمه زائران امروز 377 هزار و 700 تومان اعلام شده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته با بانک مرکزی، هزینه ویزای اربعین از ارز تبادلی یا همان ثانویه 8 هزار تومانی تأمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سال گذشته هزینه ویزای اربعین 41 دلار بود که زائران باید برای دریافت ویزای اربعین این مبلغ را به دلار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس قیمت ویزای اربعین حسینی 97 اعلام شد

در گفت وگو با فارس قیمت ویزای اربعین حسینی 97 اعلام شد