مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 17:002018-09-26پزشكي

غفلت خانواده ها از آسیب های جنسی فرزندان پسر


اکثر خانواده ها همیشه متوجه دختران خود هستند و نگرانی آن ها برای محافظت از دختران خود در برابر آسیب های اجتماعی مانند آزارهای جنسی بسیار بیشتر است در حالی که این آسیب ‎‎ ها متوجه پسران نیز هست که محافظت از آن ها را نیز می طلبد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پسران در دوران بلوغ به دلیل استقلال نسبی و شخصیت اقتدارطلب بیشتر در جامعه حضور دارند و کمتر والدین را در جریان رفت و آمدها و دوستان و نزدیکان خود قرار می دهند لذا بیشتر در معرض آسیب‏ های اجتماعی هستند.

در این دوران پدران باید با ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک با پسران خود، راه را برای نفوذ افراد ناشناس ببندند و آنها را از خطرهایی مانند آسیب‎‎های جنسی که در کمینش قرار دارد، آگاه کنند .

مهین ذوالفقاری مدیر کلینیک تخصصی اعصاب و روان بهمن یزد در گفت ‎ و ‎ گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که تعرض جنسی به پسران و مردان در ایران تقریباً دو برابر تعرضات جنسی ثبت شده نسبت به زنان است، اظهار کرد: بزرگ ترین بازه ‎ ی آزاردیدگان جنسی در پسران، گروه ‎ های سنی 5 تا 9 سال و 17 تا 20 سال هستند که در معرض خطر هستند .

وی وضعیت بهداشت جنسی مدارس پسرانه که محلی برای پسران نابالغ است را مطلوب دانست و گفت: مدرسه یکی از اماکنی است که پسران نابالغ و آموزش ندیده در آن برای تحصیل گرد هم می‎آیند لذا نظارت بر این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت خانواده ها از آسیب های جنسی فرزندان پسر

غفلت خانواده ها از آسیب های جنسی فرزندان پسر