مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:362018-09-26سياسي

زیر پرچم ولایت ماندن از معیارهای عاشورایی بودن است


معاون فرهنگی قوه قضاییه، دستیابی به سعادت و پیروزی را در سایه تبعیت پذیری از ولایت قابل تحقق دانست و گفت: زیر پرچم ولایت ماندن یکی از معیارهای عاشورایی بودن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر امروز در سیزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان اظهار کرد: پشتیبانی از ولایت یکی از رموز اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امامت و ولایت معنای گسترده ای دارد، تصریح کرد: باید ببینیم که پشت سر کدام امام ایستاده ایم، امام جبهه حق یا امام جبهه باطل؛ در مسیر ولایت قرار گرفتن راه فلاح و رستگاری است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه ای از معرفت است که باید آن را بازخوانی کنیم این خط را امام راحل آغاز کردند اما فرصت ایشان اندک بود و خیلی زود از میان امت پر کشید اما آنچه ایشان بر جای گذاشتند مجموعه ای از معرفت همراه با بصیرت بود که جان آفرید و جهان با آن حیات بخشیده شد.

صادقی با اشاره به اینکه بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب باید پیگیری و مطالبه گری شود، گفت: مقام معظم رهبری در زمینه شهید و شهادت معارف زیادی را ارائه کردند اما صرف شنیدن سخنرانی کافی نیست باید مجموعه معارف انقلاب اسلامی را از زبان رهبر معظم انقلاب را مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پرچم ولایت ماندن از معیارهای عاشورایی بودن است

زیر پرچم ولایت ماندن از معیارهای عاشورایی بودن است