مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:152018-09-26اجتماعي

استعفای ناگهانی مدیر مدرسه شهید حقانی بندرعباس و نگرانی دانش آموزان و اولیاء+فیلم


در زمان ورود به مدرسه پسرانه شهید حقانی بندرعباس بر سر در آن تصاویر و عکس های افتخارآفرینان استان هرمزگان که از فارغ التحصیلان این مدرسه نیز نصب شده است، - استعفای ناگهانی مدیر مدرسه شهید حقانی بندرعباس و نگرانی دانش آموزان و اولیاء+فیلم در زمان ورود به مدرسه پسرانه شهید حقانی بندرعباس بر سر در آن تصاویر و عکس های افتخارآفرینان استان هرمزگان که از فارغ التحصیلان این مدرسه نیز نصب شده است، تابلویی چشم نواز و غرورآفرین دست رنج تلاش عده ای از جمله مدیریت در رأس این مجموعه و در مراحل بعدتر دبیران خبره والدین همراه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرستان استعدادهای درخشان شهید حقانی درست در زمان اوج خود، باخبر استعفای مدیریت خود مات و مبهوت مانده است.

والدین و دانش آموزان این مدرسه به هر دری که می زنند به نتیجه نمی رسند و در نهایت دست به دامن رسانه خبری شده اند تا خواسته ی خود را به گوش مسئولان استان و حتی کشور برسانند.

یکی از والدین در این رابطه گفت: اخیراً خبر استعفای نا به هنگام مدیریت این مدرسه موجی از نگرانی و ناراحتی را به میان دانش آموزان والدین آنان تزریق کرده است.

تاج گذاری در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: آقای حسین نقوی راهنما و مشاور دانش آموزان نخبه این مدرسه مدت 8 سال از عمر خود را پس از گذراندن دوره ی آموزگاری خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای ناگهانی مدیر مدرسه شهید حقانی بندرعباس و نگرانی دانش آموزان و اولیاء+فیلم

استعفای ناگهانی مدیر مدرسه شهید حقانی بندرعباس و نگرانی دانش آموزان و اولیاء+فیلم