مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:102018-09-26دانش

برنامه ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق


رییس دانشگاه ایلام از برنامه ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق خبر داد و گفت: رشه حقوق بین الملل نیز از رشته هایی است که متقاضیان زیادی دارد و امیدواریم شاهد همکاری وزارت علوم برای تحقق این خواسته علمی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی اکبری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم ، برگزار شد، اظهار کرد: انشگاه ایلام مصمم است با بهره گیری از مزیت های منطقه ای مانند مرز برای خود ماموریت تعریف کند و در این راه گام بردارد.

علی اکبری با اشاره به وجود دانشکده نفت و گاز در دانشگاه ایلام و تناسب آن با پتانسیل های استان، گفت: با همکاری اعضای هیئت علمی در این دانشکده گام های بلندی برداشته شده است.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و به توسعه متوازن کمک کند و دانشگاه ایلام نیز این هدف را وجهه همت خود قرار داده و در این راه نیز موفقیت هایی کسب کرده است.

احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: همه دلسوزانی که دل در گرو توسعه استان دارند به نقش مهم دانشگاه در این زمینه واقف هستند.

وی با تاکید بر حرکت بر مبنای آمایش سرزمین و نقش دانشگاه در تدوین و طراحی این سند، تصریح کرد:دانشگاه باید آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق

برنامه ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق