مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:062018-09-26سياسي

آمریکا بدهکارترین کشور جهان است/ عدم مدیریت صحیح دلیل برخی معضلات اقتصادی کشور


جانشین قرارگاه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه پاسداران گفت: آمریکا بدهکارترین کشور جهان است و اگر بخواهد به همین منوال پیش برود چیزی برایش باقی نمی ماند.

- جانشین قرارگاه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه پاسداران گفت: آمریکا بدهکارترین کشور جهان است و اگر بخواهد به همین منوال پیش برود چیزی برایش باقی نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله عرب پور عصر دیروز در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه شهرکرد، گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت است که بتوان به برخی مسائل جنگ تحمیلی پرداخت.

جانشین قرارگاه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه پاسداران با اشاره به اینکه زمان چندانی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که یک جنگ تمام عیار را به نظام نوپا جمهوری اسلامی تحمیل کردند، افزود: در این زمان سپاه پاسداران تشکیل شده بود و وظیفه ای برای جنگیدن نداشت، همچنین مسؤولان داخلی تجربه نداشتند و اغلب مثل قضیه بنی صدر با هم درگیر بودند.

وی با بیان اینکه قبل از شروع جنگ تحمیلی درگیری های داخلی و ترورهای هدفمند زیادی صورت می گرفت، ادامه داد: همچنین در همین دوران بود که قومیت های مختلف را علیه حکومت مرکزی تحریک می کردند.

عرب پور با تأکید بر اینکه کودتاهای مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کردند و تحریم های اقتصادی زیادی بر ضد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بدهکارترین کشور جهان است/ عدم مدیریت صحیح دلیل برخی معضلات اقتصادی کشور

آمریکا بدهکارترین کشور جهان است/ عدم مدیریت صحیح دلیل برخی معضلات اقتصادی کشور