مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:512018-09-26دانش

سلام بیش از هزار ورودی جدید به دانشگاه شریف


آیین استقبال از ورودی های جدید سال تحصیلی 98-97 دانشگاه صنعتی شریف، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده دانشجویان جدید الورود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جشن سلام شریف آیین استقبال از ورودی های جدید سال تحصیلی 98-97 دانشگاه صنعتی شریف، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده دانشجویان جدید الورود برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمود فتوحی رییس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک شروع سال نو تحصیلی گفت: تبریک و خداقوت به شما دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز که بحمدالله توانستید با تلاش خود در دانشگاه صنعتی شریف که بیش از نیم قرن پرچم دار علم و دانش در کشور است راه پیدا کنید.

وی افزود: شما وارد دانشگاهی شدید که به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور از بدو تأسیس به تعلیم و تربیت برجسته ترین جوانان این مملکت همت گمارده که حاصل آن مجموعه ای از برترین نیروی های متخصص در رشته های مختلف علوم و مهندسی است که خود مایه افتخار و مباهات در صنعت کشور و نیز در جوامع علمی ایران و جهان است.

فتوحی با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد دانشگاه صنعتی شریف در بخشی از سخنانش اظهار داشت: ما افتخار می کنیم که در دانشگاه صنعتی شریف پذیرای جوانان با استعداد و پرتلاشی همچون شما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام بیش از هزار ورودی جدید به دانشگاه شریف

سلام بیش از هزار ورودی جدید به دانشگاه شریف