مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:462018-09-26سياسي

25 مدرسه ساخته شده در خوزستان به نام شهدای تروریستی حادثه اهواز نام گذاری می شوند


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: از بین 110 مدرسه ای که امروز به بهره برداری می رسند 25 مدرسه به نام شهدای حادثه تروریستی اهواز نام گذاری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مراسم آیین بهره برداری از 110 مدرسه احداث شده توسط بنیاد برکت در مناطق محروم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و همچنین حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: اکنون در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان قرار داریم که این موضوع با حادثه تروریستی اهواز یک فصل مشترک را رقم زده است که وجه مشترک این حوادث موضوع عاشورا است.

وی افزود: فرهنگ عاشورایی در کشور ما حاکم است و نظام استکبار نیز با کشوری که فرهنگ عاشورایی در آن جریان دارد دشمنی می کند و دشمن یک روز با جنگ تحمیلی و روز دیگر با پهن کردن اساس تفرقه و تجزیه طلبی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

مخبر تصریح کرد: در حال حاضر نیز نظام استکباری تمام تلاش خود را برای راه انداختن یک جنگ اقتصادی تمام عیار به کار گرفته است اما ما نباید فراموش کنیم که در سال های جنگ تحمیلی توانستیم جنگ را به خوبی مدیریت کنیم و پس از آن تمام توطئه های دشمن را با یک مدیریت صحیح خنثی کردیم و نشان دادیم که هر جا فرهنگ عاشورایی وجود داشته باشد می توان با ظلم و ستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مدرسه ساخته شده در خوزستان به نام شهدای تروریستی حادثه اهواز نام گذاری می شوند

25 مدرسه ساخته شده در خوزستان به نام شهدای تروریستی حادثه اهواز نام گذاری می شوند