مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:362018-09-26اقتصادي

کسب وکار های نوین ژاپنی می شود


سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت جترو ژاپن در زمینه توسعه کسب و کارهای نوین باهمدیگر همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پس از دیدار با نماینده شرکت جترو ژاپن در ایران با اعلام این خبر افزود: ما علاقمند به ارتباط با واحدهای SME و استارت آپ های کشور ژاپن هستیم و کارشناسان ما در جلسات کارشناسی ظرف 15 روز آینده اعلام می کنند که در این دو حوزه چه نوع همکاری هایی را می توانیم انجام دهیم.

صادق نجفی با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در 24 مهرماه در تهران، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دو کشور در قالب B2B خواهد بود و وقتی SME ها به هم نزدیک شوند خودشان در رابطه با نوع همکاری های میان خود به نقطه مشترکی خواهند رسید.

وی همچنین به همکاری های کوتاه مدت ایران با جترو ژاپن اشاره کرد و گفت: در زمینه آموزش، انتقال فناوری ، تحقیق و توسعه در حوزه استارت آپها و SME ها در کوتاه مدت می توانیم با همدیگر همکاری داشته باشیم.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به استقرار شهرک های فناوری و مراکز فناورانه و دانش بنیان در استانهای کشور، ادامه داد: فضای لازم برای تبادل فکر و انتقال فناوری در کشور ما فراهم است، جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکار های نوین ژاپنی می شود

کسب وکار های نوین ژاپنی می شود