مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:372018-09-26سياسي

حزب جدید «حزب منتجب نیا» نیست/ با فردمحوری و مرید و مرادی در جریان اصلاحات مخالفیم


قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی با تاکید بر این که باید در حزب جدید اخلاق سرلوحه کار ما باشد، گفت: امروز به این نتیجه رسید ه ایم که امکان تعقیب آن اهداف اخلاقی در حزب اعتماد ملی وجود ندارد و باید تشکیلاتی جدید راه اندازی کنیم.

- حزب جدید حزب منتجب نیا نیست/ با فردمحوری و مرید و مرادی در جریان اصلاحات مخالفیم قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی با تاکید بر این که باید در حزب جدید اخلاق سرلوحه کار ما باشد، گفت: امروز به این نتیجه رسید ه ایم که امکان تعقیب آن اهداف اخلاقی در حزب اعتماد ملی وجود ندارد و باید تشکیلاتی جدید راه اندازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اولین نشست شورای عمومی حزب منشعب از اعتماد ملی با شعار راه نو، اعتمادی دوباره دوشنبه شب با ریاست حجت الاسلام رسول منتجب نیا برگزار شد.

منتجب نیا در ابتدای این جلسه که برخی چهره های شاخص حزب اعتماد ملی در آن حضور داشتند، با تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان سال هاست تلاش می کنند که به ایران اسلامی آسیب برسانند و امنیت و آرامش جامعه را سلب کنند، اما تا کنون موفق نشد ه ا ند و این از برکات الهی انقلاب و حضور همیشگی مردم در صحنه است.

وی با اشاره به نقش و اهداف آقای کروبی و خودشان از تاسیس حزب اعتماد ملی تصریح کرد: ما همیشه حرمت آقای کروبی را حفظ کرده ایم و می کنیم و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب جدید «حزب منتجب نیا» نیست/ با فردمحوری و مرید و مرادی در جریان اصلاحات مخالفیم

حزب جدید «حزب منتجب نیا» نیست/ با فردمحوری و مرید و مرادی در جریان اصلاحات مخالفیم