مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:352018-09-26بين الملل

عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می کنیم


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: مساله فلسطین در دشوارترین شرایط قرار دارد، اما فلسطین تا تحقق اهداف خود ایستادگی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: مساله فلسطین در حال حاضر در شرایط بسیار دشواری قرار دارد، اما ما ناامید نشده و تا تحقق اهداف و اصول ملی خود برپایه آزادی، استقلال، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ایستادگی خواهیم کرد.

وی ضمن سخنرانی در میان هیاتی از فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: واشنگتن با تصمیمات خود از جمله به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل ، انتقال سفارت از تل آویو به این شهر اشغالی، حذف پرونده آوارگان از میز مذاکرات و قطع کمک ها به آژانس بین المللی امداد و کاریابی فلسطین (آنروا) خودش را به عنوان تنها میانجی روند صلح کنار گذاشت و در نتیجه ضرورت برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با خروجی تشکیل مکانیسم بین المللی برای حفاظت از روند صلح ضرورت دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: نمی توان در برابر اقدامات خطرناک اسراییل مانند ادامه سیاست شهرک سازی و حمله به فلسطینیان سکوت کرد.

ما تلاش خود را در همه سطوح و با اتخاذ تصمیمات برای حفاظت از ملت خود و حقوق آنها براساس قوانین بین المللی ادامه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می کنیم

عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می کنیم