مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:352018-09-26اقتصادي

مشکلات اقتصادی قابل حل است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی را قابل حل دانست و گفت: با جلوگیری از فساد و رانت می توانیم از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی، شرایط اقتصادی کرمان را بسیار خاص دانست و تصریح کرد: دلیل این موضوع سیاست های غلط ارزی است که باعث التهاب و نگرانی در جامعه شده است.

پورابراهیمی به نوسانات ارزی اشاره کرد و ادامه داد: در طول سال های گذشته دفعات زیادی در کشور با شوک ارزی مواجه بودیم و از دولت فعلی انتظار داریم که این دوران را به نحوی مدیرت کند که کمترین فشار به مردم وارد شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سخنان رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل، عنوان کرد: ادبیات نظام آمریکا همین است، آنان در کشورهای منطقه با همین ادبیات وارد شده اند و با این سیاست پیش می روند.

وی تنها دلیل پذیرش برجام علی رغم دلسوزی های برخی را اقتصادی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی برای اقتصاد وارد مذاکره شد و با توجه به اعتقادات خود به همه بندهای این قرارداد عمل کرد اما طرف مقابل آن را انجام نداد و این رفتار آن ها ادامه دارد و بسیار وقیحانه است نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور آمریکا گفت: رییس جمهور آمریکا بداند تا زمانی که مدافعان جمهوری اسلامی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی قابل حل است

مشکلات اقتصادی قابل حل است