مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:202018-09-26بين الملل

سند سیاسی رژیم صهیونیستی علیه آنروا و آوارگان فلسطینی


یک روزنامه عبری زبان از تنظیم سندی سیاسی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی علیه آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) و پناهجویان فلسطینی خبر داد.

- یک روزنامه عبری زبان از تنظیم سندی سیاسی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی علیه آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) و پناهجویان فلسطینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم فاش کرد، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چند روز قبل سند سیاسی را تنظیم کرده است که حاوی یک سری استدلال ها برای لغو مساله آوارگان فلسطینی است.

رژیم صهیونیستی در این سند وجود بیش از پنج میلیون آواره فلسطینی را انکار می کند، در حالی که این یکی از موضوعات اصلی در مذاکرات با فلسطینی ها است.

همچنین در این سند برای اولین بار ادعا شده که تعریف گسترده آوارگان فلسطینی تعریفی دروغین بوده و ستمی را در حق آوارگان واقعی جهان روا می دارد‍! در این سند آمده است، آوارگانی که در اردن زندگی می کنند، باید در این کشور ماندگار شوند.

در سند مذکور تاکید شده است، آنروا به جای ارائه کمک های اجتماعی با مبالغه در تعداد آوارگان دروغین درگیری ها را تشدید کرده و از حق وجودی اسراییل می کاهد، علاوه بر این آنروا با حماس نیز روابطی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سیاسی رژیم صهیونیستی علیه آنروا و آوارگان فلسطینی

سند سیاسی رژیم صهیونیستی علیه آنروا و آوارگان فلسطینی