مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:072018-09-26سياسي

مسئولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به عهده دانشگاه است


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همواره بدخواهان میهن تلاش کردند در فرصت علمی عرصه را تنگ کنند که مسئولیت و تولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به عهده دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلیمن مصطفی رستمی در آیین استقبال از ورودی های جدید سال تحصیلی 98-97 دانشگاه صنعتی شریف که با حضور جمعی از مسئولین و خانواده های دانشجویان جدیدالورود برگزار شد، گفت: خدا را شکر می گویم که در این روز های منتسب به اباعبدالله و ایام هفته مقدس، همزمان با سال تحصیلی جدید در بین مجموعه ای از بهترین فرزندان این کشور و این مرز و بوم حضور دارم.

دانشجویانی که به لطف خداوند در بهترین دانشگاه کشور تحصیل را آغاز می کنند.

وی در ادامه به فعالیت های دانشگاه در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد وافزود: دانشگاه صنعتی شریف علاوه بر موفقیت در عرصه های علمی در فضا های مذهبی از جمله هیأت دانشجویی شریف که یکی از بهترین هیأت های دانشگاه های سراسر کشور محسوب می شود فعالیت دارد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: تا به امروز دانشگاه صنعتی شریف در هر عرصه ای حاضر بوده؛ در دفاع مقدس یا علم و فناوری، شهدای هسته ای که بسیار مطرح هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به عهده دانشگاه است

مسئولیت اصلی حل مسائل کشور امروز به عهده دانشگاه است