مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:552018-09-26اقتصادي

تشکیل پرونده 43میلیاردی برای شرکت متخلف


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد : در پی مشکلات بوجود آمده در تأمین و نیز قیمت پوشک بچه یک شرکت تولید کننده تیشو متخلف شناخته شد و پرونده گرانفروشی آن به میزان 43 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- وزارت صمت پرونده گران فروشی پوشک رابه تعزیرات ارسال کرد تشکیل پرونده 43میلیاردی برای شرکت متخلف رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد : در پی مشکلات بوجود آمده در تأمین و نیز قیمت پوشک بچه یک شرکت تولید کننده تیشو متخلف شناخته شد و پرونده گرانفروشی آن به میزان 43 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سید محمود نوابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری بر اساس اطلاعات اولیه بانک مرکزی و علی رغم دریافت 23 میلیون دلار ارز با نرخ رسمی برای واردات خمیر کاغذ از سوی شرکت پارس حیات، این شرکت اقدام به افزایش قیمت تیشو در بازار کرد و پس از بررسی موضوع تخلف این شرکت محرز و پرونده تشکیل شد.

وی افزود: در پی مشکلات به وجود آمده در تأمین و قیمت پوشک بچه، عملکرد شرکت مذکور به عنوان عمده ترین تولید کننده کشور مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس میزان تولید و عرضه آن در بازه زمانی پنج ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده 43میلیاردی برای شرکت متخلف

تشکیل پرونده 43میلیاردی برای شرکت متخلف