مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:502018-09-26اقتصادي

مواد اولیه و دستفروشان، دو مشکل بزرگ کسبه آملی


با وجود آن که 267 واحد دارای پروانه کسب کیف و کفش در آمل هستند، به دلیل مشکل در تامین مواد اولیه و معضل عدم برخورد با دستفروشان در سطح شهر، در این صنف مشکلات فراوانی به وجود آمده به طوری که در 6 ماهه نخست امسال 21 واحد صنفی ورشکست و تعطیل شدند.

- نعمت الله کاظمی عمران در گفت وگو با ایسنا با بیان این که 267 واحد دارای پروانه کسب کیف و کفش در این شهرستان فعالیت می کنند، اظهار کرد: مشکلات این صنف تمامی ندارد و در سال 96، هفت واحد صنفی ورشکست و تا به امروز در نیمه نخست امسال، 21 واحد صنفی کیف و کفش ورشکست و تعطیل شده است.

وی یکی از دلایل این اتفاق را عرضه بیش از اندازه کیف و کفش در بازار دانست و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این امر کارگروهی را تشکیل دادیم اما در بازار تاثیری نگذاشت.

رییس اتحادیه کیف و کفش آمل به معضل دست فروشان در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: کالایی که توسط دستفروش به فروش می رسد، در بسیاری از موارد بی کیفیت، قاچاق و بدون ضمانت بوده و ممکن است تاریخ انقضای آن گذشته باشد؛ همان طور که زیره کفش ها تاریخ انقضای مشخصی دارند.

کاظمی ادامه داد: حدود 200 دستفروش به صورت غیرقانونی در شهرستان فعالیت می کنند که موجب اختلال در بازار کیف و کفش می شوند و تقاضای برخورد قاطعی از ادارات برای ساماندهی آنان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد اولیه و دستفروشان، دو مشکل بزرگ کسبه آملی

مواد اولیه و دستفروشان، دو مشکل بزرگ کسبه آملی